Motivátor Nagydíj: itthon is lehet vállalkozni

Megosztás

A LENOVO elindította hazai egyetemisták számára kiírt, közösségi tehetségkutató pályázatát. A kezdeményezés legfőbb célja felhívni a figyelmet azokra a tehetséges magyar fiatalokra, akik igazán tettre készek, célokkal, belső motivációval.

A világ első számú PC gyártója megtartotta rendhagyó sajtótájékoztatóját az Iskolában, amelynek keretén belül bejelentette legújabb táblagépeit és tehetségkutató pályázatát, a Motivátor Nagydíjat.

A Motivátor Nagydíj

sajtóreggelijén jelentette be a Lenovo magyarországi képviselete legújabb szakmai kezdeményezését, amellyel a fiatal pályakezdőket és egyetemistákat szólítják meg. A kampány legfőbb célja felhívni a figyelmet azokra a fiatalokra, akik egyedülálló motiváltsággal és szorgalommal rendelkeznek, akik nem félnek tenni és áldozatot hozni a sikerért, valamint megmutatni, hogy itthon is lehet karriert építeni és ügyesen vállalkozni.

A pályázatban

bármilyen felsőoktatási intézmény aktív hallgatója részt vehet, szakiránytól és évfolyamtól függetlenül, ezenkívül olyan 30 év alatti fiatalok részvételét is ösztönzi a Lenovo, akik szívesen együttműködnek egyetemistákkal. A Lenovo Motivátor Nagydíjra  a pályázók Magyarországon idén először Prezi-ben is feltölthetik nevezéseiket egy Facebook alkalmazáson keresztül.

A zsűri

A nyertes pályázatok elbírálását a Motivátor Nagydíj-ra felkért szakmai zsűri  végzi: Dr. Klinghammer István, felsőoktatásért felelős államtitkár, Halácsy Péter, a Prezi alapítója, Szép Fruzsina, a Sziget Kft. programigazgatója, Radnai Péter, a Kocka-ház ötletgazdája és a Chello Central Europe produkciós igazgatója, valamint Turcsán Tamás, független start-up tanácsadó, a SmartUp Kft. alapítója.

„Fontosnak érezzük, hogy Magyarországon az üzleti szférában is egyre több helyen jelenjen meg a fiatalok támogatása, mint célkitűzés. Szívesen állunk olyan kezdeményezések mellé, ahol az egyetemisták lehetőséget kapnak szakmai karrierjük építésében vagy vállalkozási terveik megvalósításában. Az ifjúságot nem motiválni kell, mert belülről jön a lelkesedésük, hanem utat kell nyitni az újító törekvésüknek, a hasznosítás vágyuknak, amit a környezetüknek, a családjuknak szeretnének felmutatni. Ami hiányzik a fiataloknak: az a visszajelzés, hogy észrevegyék, a publikálási lehetőség. Ez az a támogatás amit a Lenovo nyújt, a visszhang hatás, hogy tudják jó irányba mennek, vagy másik út is van.  Ha visszajelzést kap a korosztályától az nagyon pozitívan visszahat.”– tette hozzá Dr. Klinghammer István, Felsőoktatásért felelős államtitkár.

A kampányról

A kampányra minden 30 év alatti fiatal nevezhet egyedül vagy csapatban (max. 3 fős), ha a pályázók között minimum egy egyetemista jelen van. Pályázni szeptember 23-tól október 30-ig lehet.