L.

AIPA
Fejlődő piaci szektorok, innovatív mentorok A gazdaság- és a vállalkozásfejlesztést helyezi középpontjába az AIPA Nonprofit Kft. 2016-tól igénybe vehető komplex szolgáltatásrendszere, melyet a Kecskeméti Főiskolával és a Kecskeméti Önkormányzattal együttműködve a Tudáspark elnevezésű TÁMOP-4.2.1.C-14/1/Konv-2015-0011-projekt keretein belül,...
Megváltoztak a pályázati arculatra vonatkozó szabályok pályázat Tájékoztatás az Új Széchenyi Terv arculati elemeinek használatáról2014. május 20. Az Új Széchenyi Terv kötelező arculati elemeinek használatára vonatkozóan 2014. május 20-tól a következő előírás az irányadó: A kedvezményezettek - az Új Széchenyi Terv logó mellett - a “Magyarország megújul”...
Lecsaptak a kínaiak a magyar cég találmányára itthon, külföld, gazdaság Nemcsak pénzt, hanem értelmes feladatot kell adni a vállalkozóknak, hogy elinduljon a magyar gazdaság növekedése - véli Mészáros Csaba, az evopro alapító vezérigazgatója, akinek nulla emissziós buszai iránt Keleten egyelőre nagyobb az érdeklődés, mint itthon. India után Kínába is elkísérte Orbán...

Jelenlegi hely

Egyre több iskolában szereznek fogyasztóvédelmi ismereteket a diákok

Megosztás

A Nemzeti Fejlesztési Minisztérium a negyvenedik oktatási intézmény munkáját ismerte el Fogyasztói tudatosságra nevelő iskola címmel. Az oklevelet Kara Ákos infokommunikációért és fogyasztóvédelemért felelős államtitkár és Keszthelyi Nikoletta fogyasztóvédelemért felelős helyettes államtitkár adta át a Móricz Zsigmond Általános Iskola vezetőinek 2018. március 12-én, Győrben.